Tuesday, January 12, 2010

AKU DAN KERETA (episod 1)

Pemula bicara....aku nak katakan yang aku ni salah seorang peminat kereta...perlu diingat juga walaupun zaman skrg perbagai kereta jenis dan jenama yang muncul entah ape-ape bentuk yang canggih manggih...tapi aku tetap dgn kereta kesayangan aku....Toyota Corolla AE80 tapi org malaysia panggil kereta ni Toyota LE je...aku mula pakai kereta ni semenjak aku bujang lagi pada 2002 masa tu harga kereta masih mahal lagi....so cari punya cari, aku jatuh cinta pada kereta ni...aku pun beli la dgn duit simpanan aku...harga????...RM12k beb!!! cash n carry..bahasa melayunya Tunai!!!!heheeee....semenjak dari tu la aku sangat sayangkan kereta ni...dan jenama Toyota ni jika ditanya kepada semua org mmg tidak akan mengecewakan tak kira lama atau baru....kereta kau ni kira old scoll juga laaa...umur nya dah masuk 27 tahun beb!! kira remaja laa tu...jadi penjagaannya kena lebih heheheee...alhamdulillah...2010 ni dah dekat 8 tahun aku memandunya kesana dan kesini dgn keluarga aku.....disini aku sertakan gambar dari dulu dan yang terkini kereta ni setelah di up grade......
tayar baru...mencengkam jiwahehehee...

exzos baru...bunyi tak ingat punyee...vvvVVVVvrrommm

masa ni dah setahun pakai...sport rim baru beb!

kereta papa best dan power!!!

the dark brown...jgn sesekali mencabar!! hihii

nak kenal lebih dekat dan cerita tentang kereta ni...tunggu sambungannya nanti....

Video untuk dikongsi bersama...lihat kekuatan enjin toyota.

video

No comments:

Post a Comment